jag kommer sakna dig massor sandra!

Nu är det redan torsdag och tiden rinner iväg. Skolan dödar mig nästan men det går ändå bra, jag är duktig.
Har kollat alldeles för mycket på one tree hill de senaste två dygnen, det känns som att jag lever i deras värld och så helt plötsligt ringer klockan och jag måste gå till min egna skola, känns skumt. Vad mycket roligare det skulle vara om man hade levt i deras värld istället. Dessutom är jag helt galen i en viss person.. ahh.. och sophia bush är en av mina favorit skådespelerskor. Hon är grymm. Nog om one tree hill.

Sitter i skolan nu, turism lektion. Eftersom vår lärare är så bra så har hon fixat bärbara datorer till vår klass som vi får använda. Därför är det det enda jag gör på turism lektionerna; kollar runt på internet, fikar och pratar. Det är mycket trevligt :) Visst, vi har arbeten.. men det blir gjort också.

Längtar något otroligt till lördag, ska bli riktigt kul. Som vi ska dansa! Men nee nu ska jag inte drömma mig bort mer, jag lever här och nu och jag ska ta vara på varenda liten sekund jag lever på den här planeten! :) Därför ska jag göra något nyttigt nu så att jag kan gå hem mycket tidigare idag och då hinner jag se mer på one tree hill! haha :D

Imorgon blir det bio med Emelie, ska bli mysigt. Vi ska kolla på skräckis.. men eftersom jag är en tuff tjej så behöver inte jag någon killes lugnande hand, jag klarar mig såååååååå bra själv! sådeså :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det känns jätte bra :)

Postat av: sandra

och jag kommer sakna dig massor! ha det så jätte kul på lördag och mys på bion. hihi

2008-01-10 @ 18:54:03
Postat av: Sanna

Hmm, nej jag vet faktiskt inte, nu i vår säkert :) Yess jag laddar hem såg finalen idag! :)

2008-01-10 @ 21:23:28
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback