Igår, 8 januari 2008

Ja igår hände det massor med saker. För det första så fyllde en nära vän till mig 18 år! Nämnligen Empa! Stoort grattis till henne! Utgången på lördag kommer bli kanon ;)
Haha jag delar med mig av den kända bulgarien-bilden... Linn & Mli feat. alkohol.



Jag hade även min första skoldag som varade i 1 timme, nödvändigt? Det var sjukt jobbigt att gå upp igår, jag har verkligen blivit en sovmänniska istället för att vara den morgonpiggaste människan på jorden. Det har ju sina för- och nackdelar om man säger så.. Har också fått väldigt mycket skolarbete att göra eftersom jag var i Indien innan jullovet. Men som Elise sa; Jag har gått i skolan i 11 och ett halv år då borde jag klara ett halvår till. Mycket smarta ord hörru du.
Efter min enda lektion satt jag kvar i skolan och pluggade tills sandra kom och hämtade mig, hon tyckte det var nog nu haha. Vi käkade och åkte in till stan. Sandra skulle shoppa men tror ni inte att det är jag som åker hem med en ny klänning i handen? Haha, typiskt mig.. men den var väldigt fin iallafall. Kanske blir den på lördag..



Idag har jag sovmorgon och det är jag otroligt glad för. På min att-göra-lista idag står det ett fett PLUGGA.
Låter det kul?
Ett stort + är iallafall att min beloved box släpps idag så antingen får jag den i eftermiddag eller imorgon! Kan knappt vänta. One Tree Hill

Kommentarer
Postat av: Michael

plugga ej skoj.:).roligt för dig att du får din box nu! bäntar att min kompis ska sluta job ba nu så jag kan få se dom 2 första avsnitten av säsong 5 som kom ut i morses o hade usa premiär igår kväll! äntligen!=D. ha d bäst gumman! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback