Fredag

Äntligen helg! Hade bara en lektion i skolan så jag har redan slutat :)
Helgen kommer bestå av plugg, fest och one tree hill. Ikväll ska jag även, som sagt, på bio med emelie. Middag i stan efteråt, kommer bli mysigt. Det blir nog lite shopping och övningskörning imorgon också :) Perfekt helg.

Sofia och Sandra, snart blir det nyår igen! Med skumpa, fina klänningar och middag. Eftersom vårt nyår inte blev direkt lyckat så bestämde vi oss för att fira om det när sandra kommer hem från egypten. Kommer bli kul haha!

Nee nu ska jag bege mig mot bussen och åka hem. Ska göra mig några goda pannkakor och njuta över att det är nästan 3 dagars ledighet framför mig. Säger det igen, visst är det skönt att gå i 3an?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trean for the win!

Postat av: nathalie

Usch vad fubbigt. jag går till tio över tolv och fick nyss reda på att jag har prov snart i historian. Kul kul kul.

2008-01-11 @ 10:48:01
URL: http://natlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback