Carolina Gynning

Som jag har väntat o väntat och ikväll är det premiär för carolina gynnings egna show; i huvudet på gynning. Kvällens avsnitt kommer handla om att carolina ska sitta barnvakt åt 8 barn, samtidigt!! Haha det kommer nog bli galet roligt! Asså jag älskar verkligen den här tjejen; hur hon kastar sig in i människors liv, det glamorösa kaoset hon sätter sig själv i, hennes nyfikenhet och hur hon kan vara så oblyg för allting! En riktigt go tjej med humor och som vågar bjuda på sig själv. image63


Har även läst hennes bok, ego girl, som rekomenderas! Ren underhållning att få vara med om hur hon har levt sitt liv. Visst, vissa stunder har ju inte varit roliga men det är en intressant bok. Den är väldigt innehållsrik om man säger så. Läs den om ni gillar annorlunda självbiografier!

Ärligt talat så finns det ingen bättre blondin och hon är verkligen inte en "dum blondin" utan hon är smart, rolig och ärlig. beundrar den nya carolina gynning som har tittat fram!
image64

Kommentarer
Postat av: ia

håller verkligen med dig! boken är sjukt bra och carolina är ju bara helt underbar :)

2008-01-15 @ 22:08:11
Postat av: Angelia

Håller helt med dig, carolina är min förebild. Och den där boken är en av dom bästa böckerna jag läst :)

Postat av: amelie

Fortfarande fri på lördag hoppas ja ?

2008-01-15 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback