Behöver några kalla dagar till..

Jag har ett stooort problem! När jag skulle välja kläder imorse insåg jag hur mycket kläder jag egentligen har, kläder som inte ens är använda någon gång. Jag fick lite smått panik och kunde inte välja vad jag skulle ha på mig. Jag kommer inte ha tid att få använda allting! Visst, det låter löjligt men det är sant.. jag vill ha allting på mig på samma gång. Så snälla låt vintern stanna ett litet tag till så att jag hinner använda alla fina tröjor, klänningar m.m. och helst inte bara en gång heller utan jag vill kunnna använda dem flera dagar. Jag har insett nu att jag köper alldeles för mycket kläder, mer än vad jag behöver. Jag vill inte vänta ett heeelt år på att få bära dom. Antingen får vintern ge mig många kalla dagar till eller så får jag helt enkelt anpassa min shopping...

..men jag röstar på alternativ 1 :)


Imorgon finns det mycket saker att hinna med. Blev erbjuden en resa till göteborg med shopping men som jag skrev ovan så är shopping egentligen det sista jag behöver nu.. men det är svårt att låta bli. Funderar på att åka upp och shoppa men sen lämna tillbaka allt haha. Vi får se hur det blir.. Sen ska jag även beställa min nya one tree hill box och mario party 8 till wii :) Ska även kolla runt lite efter en fin balklänning och kanske boka lite körlektioner. Ska även beställa klipptid imorgon. Ska färga lite också.. Vet precis hur jag vill ha det och hoppas på att det kommer bli kanon! Sen blir det middag i stan med de snyggaste brudarna i halmstad och sen underbar!

Haha, snacka om att ta tag i sitt liv just nu. Men det känns otroligt bra faktiskt! Nya Linn :)

Kommentarer
Postat av: sandra.

och jag älskar min nya linn, gamla för den delen också. men det där med fler kalla dagar håller jag INTE med om. vart tog längtan efter varma sena sommarnätter vägen?

Postat av: johanna

Är det One tree hill säsong 5 du ska beställa? När kommer den ut? Kram

2008-01-04 @ 18:09:28
URL: http://johannajosephsson.blogg.se
Postat av: sandra.

du lovade att uppdatera mer :( du sårar mig nu! tihi

2008-01-06 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback