Studio 54

Studentfesten igår blev riktigt lyckad. Förfest hemma hos henke med a lot of people. Inne på moon blev det sen dans, dans och åter dans. Träffade många goa lulliga vänner, haha. Söta ni var allihopa. Vilken discostämning, bra musik och, som sagt, trevligt folk. Meee like!

Tyvärr har jag inga bilder för jag glömde ta kort, hade inte tid till det :p Men vilka snygga kläder och mycket paljetter, glitter och stora fluff till hår såg man överallt i hela lokalen. Haha.

Taxi hem, somnade vid cirkus 4 och upp och hoppa vid 8 sedan på morgonen. Mhhh, låter lockande va? Haha, jag skulle ha en redovisning i religion också. Folket på bussen kollade på mig som om jag vore en utomjording, med mitt våffliga hår och gårdagens smink haha. Som det kan bli.. :) 

Kommentarer
Postat av: emelie

jag var också med :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback