Party timeee!

Ikväll är det studentfest! Studio 54 på moon. ska bli grymt skooooj :)
Det blir förferre hemma hos henrik med massor av folk. Mina två blondisar ska självklart vara med, emelie och josephine :) Paljettklänning, våfflat hår och snygga rosettpumps. Insåg att de andra pumpsen var lite för små så jag och pappa åkte iväg och övningskörde in mot centrum för att köpa ett par nya, dock kom jag hem med 3 par istället :D Haha, jag kunde inte bestämma mig som vanligt så tillslut sa pappa att jag fick allihopa.. Outfit bild kommer later.

Nu ska jag göra mig iordning och få i mig lite mat. Seees ikväll brudar!
Och förresten, det kan inte gå sönder nu. Det kan inte förstöras. För jag har lärt mig av mina misstag haha.

I am not afraid to keep on living
I am not afraid to rock this world alone

Tonight I`m gonna rock!

Kommentarer
Postat av: sandra.

ha nu så grymt kul älskling och glöm inte att höra av dig senare ikväll! VILL SE SKORNA!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback