middag + studentfest

Nu är det lov! Äntligen. Firade in lovet riktigt bra med middag hemma hos amelie. Hon bjöd på väldigt god mat och trevligt sällskap! Tack sötnos för en toppen kväll :)

I onsdags var det även studentfest. När jag öppnade ett mail från nöjet imorse så står det typ "bilderna från festen uppe nu....." och så när hela mailet laddat klart och visas, så tror ni inte att jag ser mig själv där? haha, vilken chock! Av alla bilder som togs under kvällen.. ..så var vi med på 1 (!) och den skulle de såklart välja att ta med som visningsbild/reklambild i mailen som skickas ut till alla studenter i hela halmstad. Haha, lite komiskt. Dock la jag en riktig pose, men sånt får man bjuda på. Tänkte faktiskt bjuda på den ännu en gång och lägga upp den här på bloggen..

Emelie, jag, Amelie och Rickard

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback