Måndag

Första dagen på lovet och jag var uppe med tuppen. Redan vid 10 stack jag upp och begav mig in till stan för att köra ett härligt träningspass. Känner redan hur träningsvärken i rumpan börjar komma, mm skönt!
Fick även precis reda på att lilla jag kommer stå i receptionen och baren i sommar, vilket jobb! Passar mig utmärkt :)

Imorgon ska jag göra halkan, är lite nervis men kommer nog gå super. Sen har jag massor av saker inplanerade under lovet. Kan livet bli mycket bättre än såhär? Solen skiner, lov, snart min födelsedag, jag har fått jobb och snart körkort. Ah, och får inte glömma att säga att simple plan är gryma!

Kommentarer
Postat av: Malin

Halkan är askul!!! :)) Vilken körskola kör du med?

Postat av: sandra.

uppdatera tack!:)

2008-02-19 @ 18:09:16
Postat av: sandra.

uppdatera tack!:)

2008-02-19 @ 18:09:25
Postat av: fridis

grattis! vart ska du jobba? sjalv fick jag jobb igen pa brottet som simskolelarare, sjukt kul :)

2008-02-21 @ 04:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback