Lördag, mys och fest.

Mysig lördag med melodifestivalen, jacuzzi badande och förfest hemma hos anton i vilshärad. Blev upphämtad av mark runt 7 och hämtade upp de andra små krypen och åkte till anton. Blev attackerad av hans 6 skitsöta hundar! Var nära på att sno den minsta lilla tjejen med mig hem, blev helt kär. Vi tittade på meldoifestivalen (som för övrigt sög för sverige inte kan bidra med en enda bra låt) och sen hoppade vi i jacuzzin och badade. Riktigt härligt var det, jättevarmt runt hela kroppen, bara huvudet som var kallt av kylan utomhus. Meee like.
Vi förfestade lite och spelade lite spel och åkte sedan in till stan. Proppat med folk, skoj skoj. Tog shot och drink inne på asians och sedan var det dansss som gällde.

image103

 

1. Anlänt hos anton.
2. Mark spelar kvällens roligaste spel.
3. Jag, mark och anton i jacuzzin.
4. jag, mark och anton. haha vet inte riktigt vad mark gör dock?
5. sandra och jag



Mycket rolig kväll. Träffade ju empa ute och fick med morgan upp på dansgolvet, så då kan det inte bli fel! :) Förresten, emelie blomqvist har faktiskt skapat en egen modeblogg! Den tycker jag att alla ska gå in på och ta del av. Kommentera gärna, det gillar hon. Hon visar upp det senaste modet och ger en grymt bra tips om t.ex. raggning m.m. Har nog aldrig sett en bättre modeblogg någonsin, så mina vänner.. gå in här om ni vill se något enastående och unikt, mliblomqvist.blogg.se


Kommentarer
Postat av: mli

tack linn- håll ögonen öppna, kommer nytt tips imorgon ! riktigt hett.

2008-02-18 @ 00:46:23
Postat av: Niklas Malmgren

Då har du något att se fram emot på torsdag!!!!

Postat av: Anton

Det var en nice kväll : )
Söta bilder också ^^

2008-02-18 @ 16:21:43
Postat av: amelie

sandra och linn är dom snyggaste jag sett =)

2008-02-18 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback