Keep the good work going

Dagen igår kändes som att den var evigheters evigheters lång. Hann med allt jag brukar hinna med på en vecka, haha. Rolig dag. Sovmorgon, skola, lunchade med mamma, syster och mormor på restaurang Plaka, övningskörde som för övrigt gick skit bra! Min lärare och jag bokade upp allting nu för att han tyckte att jag var redo :) Sjukt snabbt jag har lärt mig.. haha känns väldigt kul. Sedan träffade jag sandra på kvällen och en annan filur som var bra att jag fick prata med. Så nu är jag redo att ta det nya året med storm. Äntligen! :)

Idag var jag ledig = shoppingrunda, Träffade sandra och fia i stan och köpte det nödvändigaste inför det stora partyt imorgon. Längtar, känner på mig att det kommer bli en oförglömlig kväll :) Tillsammans med mina brudar är det svårt att misslyckas!

Nu måste jag och sandra springa till bussen för vi ska på bio. Försoning. Amelie ska också med, men henne möter vi i staden staden. Hoppas ni alla får en trevlig fredag, för det ska jag ha! :) PUSS


Kommentarer
Postat av: beundrare..

Ville bara påminna dig om att du är vacker!!

2008-02-01 @ 19:41:03
Postat av: Emelie

Naw sötnos! Tycker om dig massor också, du är alltid så glad och positiv! :*

Postat av: Louise

Hur var bion, Linn? :P
Ha så kul ikvääääll! :)

2008-02-02 @ 16:41:18
URL: http://loyuise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback