Helgen.

En liten resumé av helgen kommer här..

Torsdag
Har redan skrivit om torsdagen så lägger endast upp några bilder.



1 & 2. Påväg in till skolan
3. Dans 3:ornas slutproduktion
4, 5 & 6. Dans och galenskaper i klassrumet.
7 & 8. Bowling på rejmes.

Fredag
Åkte till skolan och höll ett tal om kärlek till livet. (kanske lägger upp det senare) Efter det jobbade jag på Twinnies i stan. Riktigt kul, stod i kassan, hjälpte kunder och packade upp lite nya kläder som hade kommit. Ett jobb som passar mig :) Sedan fick jag skynda mig hemåt, städade och stans snyggaste brudar kom. Vi lagade mat, snackade, hade lite förfest och sjöng singstar. Grymt kul. Sedan bar det av mot centrum. Dock så följde inte alla med av olika anledningar.. så från att vara 9 tjejer så blev det tillslut bara jag och sandra kvar i stan. Haha hur kunde det bli så? Men kvällen förstördes inte för det, jag och sandra hade riktigt kul i stan. Vi var runt överallt tror jag och skakade rumpa som aldrig förr. Träffade allt möjligt folk, så annorlunda folk man träffar när man ute på fredagen istället för lördagen, positivt menat! Vi träffade vår kära spetan, bill & bull och nr 2 :)



1. Sandra är söt i skolan
2. Jobb på Twinnies.
3. Sandra och Linn, party party
4. Sofia och Linn, party party

Lördag
Vaknade upp, solen sken (!), åkte in till stan med sandra och åt kina mat och strosade runt i det härliga vädret. What a wonderful day. Köpte ett par örhängen och provade min tur på några lotter. Dock var det inte min dag.. Övningskörde, handlade mat och tittade på melodifestivalen och titanic med pappsen. Under titanic kom även sandra och höll oss sällskap. När pappa slocknade satt jag och sandra kvar uppe. Fick några roliga och tokiga förslag från olika håll men vi bestämde oss för att stanna hemma och ta det lugnt efter gårdagens festande. Sandra var trött och slocknade vid 3 redan så jag höll mig sysselsatt vid datorn och i telefonen. En mysig dag & kväll :)



1. Morgonfotografi
2 & 3. Äter kina mat inne på Asian. Fick lite flashbacks sedan gårdagen, haha.
4. Mys i soffan med pappa och sandra.
5. Björn Gustafsson, snacka om att killen ägde hela melodifestivalen! Så grym!

Händelserik helg. Fick inte med allting heller, men man kan ju inte avslöja allt? hihi.
Någon som orkade läsa allt?
"Bill & bull i våra hjärtan"

Kommentarer
Postat av: sandra.

såklart att jag läste allt:D du är snygg! PUSS

Postat av: evelyn

Miss you Beach!

2008-02-10 @ 19:13:32
Postat av: angelica

lägg upp talet, jag vill läsa :)

2008-02-10 @ 19:59:14
URL: http://angelicasjolin.blogg.se
Postat av: Johanna (emelies kusin)

hejsan.. hoppas det inte gjorde något att jag tog samma bakgrund som du har.. vi har ju inga gemensamma vänner eg. mer än emelie b så som sagt hoppas de inte gjorde något ;)

2008-02-11 @ 21:28:19
URL: http://johannasamuelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback