Helgen i all ära.

Fredag
Provade min balklänning. Hon som syr den är grymt duktig och jag är jättenöjd :) jag och mamma mötte upp sandra och anne och begav oss mot ullared. Spenderade eftermiddagen inne på gekås och fick med mig lite smått och gott hem. Alltid lika kul! Kvällen spenderades med middag hos oss med sandra och anne. Kollade på lets dance, spelade tv-spel, vanligt spel och hade riktigt kul, haha.



1. sandra, påväg till ullared
2. Haha sandra tycker om den lille snubben inne på ica maxi.
3, 4, 5. Spelade "veckans värsta" Haha as roligt spel. Det är pappa och sandra som utsätts här..
6. Jag visar hur jag somnade en gång.. ja, jag är speciell haha. Det är därför du gillar mig.
7. Jag äger på tv-spel. Speciellt basket och james bond. Mitt rosa ps2 är bäst.

Lördag
Uppe med tuppen och åt frukost på hotell scandic i stan. Hotellfrukost i mitt hjärta, gud vad gott det är. Något man måste unna sig lite då och då. Gick lite på stan och handlade inför kvällen. Middag och förfest hemma hos sandra med de grymaste tjejerna. Det är nog den bästa förfesten jag har varit på någonsin, haha herregud.. den var galen men så jäkla bra! Fick skjuts av Tobbe in till stan och sen var det bm som gällde. Vi tog med sanning och konsekvens korten in på bm och körde vidare där. Människorna runt omkring oss fick vara våra offer ;) Utdrag från sandras blogg: "Linn fick luftjucka och imitera de på tv. (kan lova er att det var en riktig show) Melody fick mima och dansa till en låt i soffan och slicka en kille i nacken inne på bm. Sofia strippade (Måste tillägga att hon var en naturbegåvning eller så är det så som man brukar säga, övning ger färdighet. Haha) Hon fick även dricka cider ur Linns navel. Linn målade läppstift med slutna ögon på mig. Och min mage blev väldigt fint utsmyckad med vackra ord. Sofia fick även spanka en avklädd Melody. Ja, det var galet! Och vissa detaljer bör kanske utelämnas, ha!" Mycket bra beskrivet! Dock hade amelie lite tur med korten! Sen skjuts av Tobbe hem igen, danke so mucho! Som ni kanske förstår, en mycket bra kväll! haha






1. Hotellfrukost på scandid
2,3,4. Förferre hos sandra
5. Melody dansaaar
6,7,8. Jag dansar efter dansarna på tvn.. vilken show
9. Fia är snyggisch
10. Luftjuckning pågår?
11, 12. Lil sis och big sis
13, 14. Hmmmm. haha
15, 16, 17. Gruppbilder. Melody, jag, sandra, fia och amelie :)

Söndag
Haha, söndagen kan man bara skratta åt. Från att vara en "dagen efter tråkdag" så begav jag och fia oss in till stan för att hyra en film. Kom ut från videomix med två. Sen gick inte bussen förens efter 40 min så jag sa att vi kunde vänta inne på bion. Haha helt plötsligt, utan att betala någonting, sitter vi inne i en salong med massa småbarn. Haha, vi tittar på varandra, skrattar och undrar vilken film vi skulle se. Var tillochmed nära att fråga popcorn tjejen brevid mig men hur dum verkar man inte om man sitter i en biosalong och inte ens vet vilken film man ska gå på? haha lite genomskinligt. Så vi väntade spänt och till vår glädje såg vi 3 små ekorrar på duken.. det var Alvin & gänget. Haha, fyfan vad bra den var! Som jag och fia skrattade. Sedan när filmen var slut gick vi ut ur salongen som om ingenting. Då såg jag till min förskräckelse att bussen inte gick förens 40 min igen.. vi tänkte ta en till bio men bestämde oss för att köpa lite godis och vänta inne på hemköp istället. Tyvärr kan jag inte avslöja vår grymt bra teknik men en sak är säker.., jag tänker aldrig betala för att se på bio igen iallafall :p haha, we do our thing! Det är nog en meningen med att vi kallas för busungarna på klippvägen? Vi kom hem och kollade på båda filmerna och somnade inte förens vid 2. Fan vilken bra söndag det blev :D

image140

Kommentarer
Postat av: Lou

Jag ser allt att det ar mina strumpor du har pa dig!!!!!

2008-03-01 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback