Fredaaaag, wihoo

Gick en mucho lätt dag i skolan och begav mig direkt mot körskolan. Gjorde några teoriprov och klarade alla med god marginal. Det måste nog vara för han killen där inne, haha. Jag var ensam och de hade egentligen stängt men han höll det öppet för mig och hade en gratis egen liten teorilektion. as bra var det, lärde mig massor. Sen är det ett stort plus för hans humor. Varje gång han målade något på tavlan och jag svarade fel så sa han argt att jag inte lärt mig trafikreglerna (för att jag inte kunde 1 exempel!) haha. Jag måste nog ha någon som pushar på mig image142lite.. som vågar ta i lite ;) haha. Men lyckades gjorde jag tillslut iallafall!

Ikväll är det partyy time. Förvånade? Nej, inte jag heller. Finns nog en anledning till att jag kallas både för busunge och partypingla. But I like it. En bra kombination enligt mig. Sen en liten släng av kärlek och romantik så har ni mig fullständigt. Ikväll är det iallafall underbar och jag ska skaka rumpa med sandra och sofia från södertälje. Har bestämt träff med ett par snyggingar där inne också. Känner på mig att det kommer bli perfa.

Hoppas på dig, you know ;) 

Kommentarer
Postat av: sandra.

party!!

2008-02-29 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback