en helg för sig

Har aldrig tid till bloggen. Hittar på så mycket sjuka saker hela tiden som jag skulle vilja skriva om, men jaa som sagt när det ena slutar så börjar det andra.

Bion i fredags var mysig, inte mer. Trevligt sällskap och god mat :) en helt perfekt fredag.. ..tills vi skulle hem. haha. Jag och sandra fastnade i stan och kände inte för att vänta på bussen i tre kvart, inte heller på min syster som var hos jonas. Därför tog vi 30an till Karlstorp och fick för oss att gå hem till frösakull.. .. i stormen och regnet.. ..i bara klänning, stövlar och tunn jacka. Måste jag säga mer? När vi hoppade av bussen i regnet och såg den köra iväg så ångrade vi oss något rejält, vi ringde alla vi kände med körkort men ingen kunde hämta oss. Det verkade som om det var en supar-fredag. Så istället för att tjura så tog vi tag i en varsin vandringspinne och började vandra längs landsvägen. Smarta som vi är tog vi vägen genom möllegård och skogen där det var kolsvart.. och vem som helst hade kunnat hoppa på oss. Men jag lovade sandra att beskydda henne om det kom någon full man! haha. Hur som helst var det faktiskt grymt kul och som vi såg ut när vi kom hem! Folk kollade på oss som om vi precis hade varit med om en orkan... dygnblöta, sminket utkladdat och håret åt alla håll.. i finkläder.

   

1. Mys hos sandra innan bion med godis och desperate housewives.
2. Två systrar. a & f
3. En Linn väntandes på bussen. som hade satt på sig betydligt varmare kläder om hon visste vad som väntade henne.

Sen igår var det ett stoort födelsedagspartaj på fina laxen i vallås. Lone och christoffer har fyllt år och det skulle firas :) med "middag" först hemma hos sandra med fia och amelie tillsammans med kortlek och dricka. Elegant klädsel skulle det också vara så då fick min röda klänning åka på. Träffade massor med roliga människor under kvällen. tack tjejer, måste göras om snart :) fia, nyår ska fortfarande planeras in! haha

 Lördagens outfit.

Kommentarer
Postat av: sandra

finns det något annat att säga än... vi är bäst?! NEJ!

Postat av: Micki

du var en riktig gudinna igår. vad heter din låtsaspojkvän? jag, Carl von heaven, Emelie, Bleeker, Kikki & He Bangs planerar lite glass hemma hos mig. bara att komma! jag har byggt ut min lägenhet och golvet är gjort av godis. ta med dig dina diamanter, jag tänkte att vi kunde passa på att göra lite smycken. puss

2008-02-03 @ 22:14:28
URL: http://mikaelatham.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack för dem störtsköna movsen :) hahah.

2008-02-03 @ 23:19:44
URL: http://natlin.blogg.se
Postat av: Malin

Gud va bra den röda klänningen passar dig. jätte söt :)

2008-02-04 @ 23:30:11
URL: http://www.malinagren.blogg.se
Postat av: emelie

hoppas det blev en trevlig kväll iallfall snuttan. ut i helgen? jag ska ha förfest. vill du komma? hade varit riktigt kul iallfall. måste ses snart i vilket fall som helst. miss you. hoppas du har haft en bra helg trots den tunna jackan och klänningen? haha Pusss

2008-02-05 @ 20:33:57
URL: http://emelie.bergenholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback