"Dagens outfit" oskulden borta

image72
Tänkte göra min första "dagens outfit" idag. Har jag också hamnat i träsket nu? Nedå, var inte oroliga. Det är bara för att jag har umgåts så mycket med sandra ;)

Har haft en underbar dag idag, den har varit sjukt rolig och helt enkelt bäst. Vaknade upp hos sandra imorse, gjorde oss iordning och begav oss in mot skolan. Vi hade världens slappaste studiedag idag med dans och bowling. Mycket skoj, speciellt eftersom att jag äger alla på bowling ;) mohaha.

Men det roligaste av allt är nog att vi har dokumenterat HELA dagen med bilder och massvis med filmer. De är sjuka men grymt underhållande, haha. Jag lovar att jag ska bjussa på en video snarast. Men det är på egen risk att titta på den!

Snyggingarnas outfitar består idag av:


Sandra
♥ Bas linne, H&M
♥Jeans, fornarina
♥ Gammalt skärp
♥Stövlar, skopunkten

Linn
♥ Mönstrad tröja, Vila
♥Shorts, Top Shop
♥ Leggins, Gina tricot
♥ Stövlar, sixtyseven

Imorgon ska jag hålla tal om livet under en middag i skolan, jobba och sen kommer massa snygga brudar hem till mig för att laga mat och förfesta innan utgång. Don´t you just love life?

I love my sis, always and forever.
image74

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt snyggt! :D

Postat av: Anonym

Sötisar :)

2008-02-10 @ 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback