always..

Inatt har jag inte sovit hemma.. jag vet jag är busig. Jag har varit singel i 6 månader och jag sover redan över hos en annan. Men kan inte hjälpa det, denna personen är något speciellt och unikt. Har aldrig känt såhär starkt för någon av det könet innan. Jag kom dit vid 9 tiden och vi pratade, kollade på min favoritserie (efter oth såklart) desperate housewives och sedan kröp vi ned för att sova. Hur mysigt kan det inte bli? Det här är inte första gången heller som vi har sovit i samma säng. Alltid en ny upplevelse varje gång, speciellt med utrymmet i sängen eftersom denna person har en tendens att ta stor plats. Men det tycker jag är ganska gulligt iofs. Sedan på morgonen så kryper du försiktigt över mig för att jag inte ska vakna. Efter 30 min går jag själv upp och möter en trött snygging i morgonrock i soffan. Jag sminkar mig och gör allt som tjejer gör på morgonen, kommer ut och du har gjort frukost och allting. Hur bra kan man vara? Varför har jag inte gjort det här tidigare i mitt liv?
Vi gick tillsammans till bussen och lyssnade på musik. Jag får välja låt, såklart :)
För övrigt så känns det ibland som om 2 har blivit 1, vi avslutar varandras meningar och kan lista ut vad den andra tänker och känner. Du är helt enkelt bäst, sandra hemberg. och jag kan inte förstå hur någon kan lämna dig.
haha, det var inte den personen ni trodde va?


Kommentarer
Postat av: sandra.

haha du är väl för gó! du är bäst och jag älskar dig! tack tack tack för att du finns och är min

2008-02-06 @ 07:20:15
Postat av: sandra.

FOREVER

Postat av: Sofiaa.

Jag fattade att de va sandra hela tiden , så deså ;) hah

2008-02-06 @ 20:22:06
Postat av: amelie

Haha jag bara först tänkte jag att det nog vara sandra men eftersom det aldrig kom jag bara va fan har ja missat :O.
Sen förstodd jag vad du menade;)
Ni är för goa"!

2008-02-06 @ 20:22:34
Postat av: Micki

jag läste den kursiverade texten först, attans! :P haha

2008-02-07 @ 14:14:59
URL: http://mikaelatham.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Linn! Hörde att Sannarp hade börjat med sina anmälningar till balen, och att den sista preliminära anmälningsdagen för dem var igår. Vet du när vi kommer kunna börja anmäla oss? Puss

2008-02-07 @ 17:35:46
URL: http://www.malinagren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback