Juldagen

Måste först bara skriva att julafton igår var super :) Hade precis så kul som jag skrev i förra inlägget :)
Idag så är det juldagen. Även denna dag har jag spenderat med mina kusiner, hemma hos oss. Vi åt väldigt god mat, spelat spel, sjungt massor av Singstar och suttit och pratat minnen och planerat framtid.
Du och jag Louise i sommar? Skulle varit super :) Dig har man ju aldrig tråkigt med iallafall, vad man än gör :p Haha som t.ex. gräva ned pinnar i en trädgård, prata med folk i poolen utomlands eller varför inte sätta sig på golvet och spela flagg-pusslet? Haha.

Imorgon blir det bio med kussarna och typ 20 andra personer, ska se Australia. Ska också bli skojsigt, med pizza efter och allt :) Om inte jag och Louise äter oss mätta av de 25 kilo godis vi alltid köper till bion, haha.


Min julklapp från Lou är underbar ♥

Kommentarer
Postat av: sandra.

du är dålig på att höra av dig du med:(

ja, snowboard är skoj men svårt. har inte riktigt förstått det än. vad var det du fick av lou? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback