Julafton!

Är hemma från en underbart mysig helg i fjällen :) Bra skidåkning, jättefin stuga med god mat, spel, film och mys. Måste åka skidor snart igen känner jag, det är så himla härligt. Och avkopplande i stugan. Men mer om det någon annan gång, idag är det ju faktiskt också en speciell dag.. nämnligen julafton :)

Vaknade av ett flertal gulliga God Jul sms, ett litet paket som stod vid dörren och härlig julmusik lite svagt i bakgrunden. Kan det bli en bättre morgon? Åt en god macka och tittade på Hitta Nemo som gick på tv.
Nu sitter jag och håller på att göra mig iordning och fixa det sista med presenterna för att snart bege mig till mina kusiner där släkten väntar. Och Kalle på tv såklart :) Haha, det är alltid bara jag och Louise som sitter och tittar på det, alla andra har tröttnat. Visst, det är typ bara tomteverkstan som är rolig men man måste ändå kolla på det andra, det hör liksom till på något sätt :)
Har pratat med ganska många av mina vänner som säger att de alltid har så tråkigt på julafton.. jag förstår inte det. Jag verkligen älskar min släkt, vi har aldrig tråkigt tillsammans. Haha, alltid något sjukt som händer. Och paketleken på julafton, det ska man inte ens tala om. Typ 12 väldigt tävlingsinriktade personer som sitter och sliter paketen ifrån varandra om man slår en 6a på tärningen, haha. Det är underbart :) Min släkt är underbar :)

Till sist vill jag bara önska er alla en god jul och hoppas att ni kommer få en lika trevlig dag som jag! :) Puss

Julafton 2 år sedan,
1. Lisa och Lou
2. Louise
3. Paketleken, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback