flumm flumm,

Jag förstår inte, förstår inte varför det ska gå så himla fel. Heeeela tiden.
Det enda jag vill är att vi alla ska vara tillsammans. Men det fungerar inte, du fungerar inte.
Och det gör ont, det är irriterande och jag vill bara vända ryggen om och gå därifrån.
Vilket jag kanske redan har gjort? Du förstår mig inte, du ser inte det jag ser.

Men just nu är jag väldigt glad att jag är i Uddevalla och får glömma allt för några dagar. Jesper ♥
Och jag är väldigt glad för att det snart är jul, jag tycker om julen! :)
Och jag är väldigt glad för att jag har en sådan bra syster, som jag dock träffar allt för sällan.. men vi har bestämt att vi ska baka julgodis i veckan! :)
Och jag är väldigt glad över att jag har så underbara kusiner, man kan inte önska sig bättre!
Och jag är väldigt glad över så mycket just nu. Det känns riktigt bra faktiskt :)

Empa, fika och utgång snart?
Emelie och Julia, pyjamas-party? ;)
Evelyn, kom neeeeed till Halmstad nuuuuuu?
Sandra och Fia, vad händer med oss egentligen? Guldtrion?


Det är så synd att du är så söt ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa pyjamasparty!! :D haha. Vad sk adu göra på nyår sötnos? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback