Världens lyckligaste lilla blonda flicka

Idag är jag på sådant superduper bra humör. Allting är bra, allting är underbart och man bara älskar att man lever. Har detta goda humör på grund av många olika saker bl.a:

  • Outfiten för ikväll är bestämd, drickan är planerad och sällskapet är bättre än någonsin. Ska inviga en ny klänning ikväll, det gör nästan hela kvällen att ha på sig ett nytt plagg när man går ut, så kul :-) Har även köpt ett par nya skor som jag ska ha till, de kommer bli de nya favoriterna. Svarta stövletter med rosett på sidorna, så sjukt snygga. Sedan ha strumpisar och lite snygga smycken. Perfect :-)
  • Är även så himla glad över vilka underbara vänner jag har. De finns inga ord. Alla mina tjejer, ni är oslagbara och vad skulle jag göra utan er?
  • Mitt lyckopiller är i Halmstad vilket gör dagen ännu bättre. Dock är han på kurs just nu men ikväll får jag träffa honom, längtar :-)
  • SOLEN SKINER OCH DET ÄR VARMT!
  • Och sist men absolut inte minst är jag överlycklig över en annan sak som hände idag.
    Jag och pappa har varit och tittat på bil. Men vi nöjde oss inte med det utan vi tog även bilen med oss hem. Så nu äntligen har jag en bil igen och det är inte vilken bil som helst, det är verkligen en Linn-bil. Den är underbar, jag bara älskar den. Så himla fin :) Allting tack vare min underbara mamma!


Nu ska jag förbereda för ikväll, lägga fram kläder och smycken. Ta fram skor och väska. Sedan ska jag iväg och tvätta bilen en snabbis så att den blir blank och fin och sedan är det bara att bege sig in till stan och ha super kul :-) Ps! Hoppas alla föräldrar får det kul ikväll på Cykelfesten här ute i Frösakull, tylösand, söndrum och vart det nu är någonstans ikväll. Akta åkrarna ;-)

ciao!

Kommentarer
Postat av: frida

haha åkrarna kommer vara fulla med packade försäldrar ikväll ! vi ses tonight. <3

2008-08-30 @ 20:00:46
Postat av: sofia

du ör bra

2008-08-30 @ 22:04:27
Postat av: sofia

vi är bäst, bara så du vet

2008-08-30 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback