Uppdatering

Ja, här är det bloggtorka, men har bestämt mig för att det ska bli ändring på det nu.
Mycket har hänt sedan sist; jag har varit på lite olika platser, besökt gamla godingar, varit på liseberg och vunnit stjärnvinsten på marabou-hjulet (!), varit på sista kräm som för övrigt var så skjukt jäkla kul och just nu sitter jag hos Jesper i Uddevalla.

Åker hem imorgon och är ensam hemma till söndag :) Ska faktiskt bli riktigt skönt.
Lite Bm och vinna pengar imorgon, tjejmyskväll på torsdag och helgen har jag inte riktigt bestämt mig för ännu. Har lite funderingar och planer :)

För övrigt är allt toppen och hösten börjar närma sig med stora steg. Vad som händer i höst är fortfarande oklart, men om jag får som jag vill så kommer jag komma bort härifrån ett bra tag och det skulle passa mig utmärkt.

Nu ska jag väcka sömntutan, helt omöjligt egentligen men som Ingvor sa i syslöjden på Frösa: "Allting går utom småbarn för dom kryper". Så måste jag ändå försöka. ciao.

Kommentarer
Postat av: guess whoooo

.. och om jag får som jag vill :D

2008-08-12 @ 23:01:21
Postat av: anon

vill du ha en glass?

2008-08-13 @ 02:06:36
Postat av: Emelie

Ingvor! haha kom du ihåg det! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback