Skin and bones

Gårdagen: Kom hem från Uddevalla på morgonen. Kvällen spenderades på Bm med Pierre och spelade på automaterna. Vann lite pengar :) Provade tillochmed ett nytt spel för ovanlighetens skull, det var riktigt kul. Något bonusspel och pengarna bara flög in på kontot, hur kul som helst :)

Idag: Slappedag hemma. Har precis lagat lite mat till mig själv och ska snart lägga mig och kolla på OC. Ikväll kommer Amelie och Frida hit. Vi ska laga lite mat, kolla på film, snacka och ha mysigt :)

Jag trivs verkligen med att vara ensam hemma. Skulle vilja ha en egen lägenhet. Visst skulle jag sakna familjen jättemycket men prova att ta hand om sig själv helt och hållet. Usch för att tvätta, diska och allt det där bara. (Jesper, skratta på du.. jag vet vad du tänker haha :p) Vi får se, kanske blir det studier efter hösten och då kanske det blir i Göteborg vilket innebär att jag måste flytta. Hade varit jättekul. Det beror lite på tillgång till lägenhet, min ekonomi och utbildningarna. Det känns underbart att tänka på framtiden och alla valmöjligheter man har. Jag kan göra precis exakt vad jag vill nu i höst, känns otroligt :)

Nu är maten klar, puss på er.

Jesper ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

2008-08-16 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback