Ni finns där.

Oj oj mitt löfte om mer uppdatering gick inte så bra. Skärpning nu.

Denna veckan har jag provat på mitt nya jobb; personlig assistent. Vet inte riktigt vad jag tycker.. Jag älskar att hjälpa människor, göra vardagen lättare för dem och finns där. Jobbet är ganska kul men det är även sjukt krävande måste jag säga, det är inte så lätt som jag trodde det skulle vara. Nästa vecka ska jag börja på riktigt, 30 timmar i veckan, om jag bestämmer mig för att fortsätta. Sitter nu och tittar lite andra jobb istället, får se vad det finns för något. Men saken är den att det måste ske snabbt. Min kusin Lisa är iallafall bäst och bryr sig alltid till 100 % och försöker hjälpa :) Tack älskade kusin.

För övrigt finns det planer på att åka till Turkey på lördag vilket skulle vara så otroligt skönt, måste se över min ekonomi och mina jobb bara. Det går ju ändå före just nu.

Imorgon ska jag äntligen få träffa Julia, på torsdag kanske det blir mys med Amelie och på fredag kommer Jesper till Halmstad på domarkurs i ishockey. Kommer dock inte kunna träffa honom så mycket eftersom han kommer vara ganska upptagen men en stund hoppas jag på :) På lördag är det även planerat att jag ska ha tequila-tävling med hans kompis från Uddevalla, jesper får inte vara med och tävla haha, men lovar att det finns anledningar för det :-p Känner på mig att det är min helg och att jag kommer vinna ;-)

Nu ska jag titta vidare på En prinsessas dagbok, underbar film :) ciao



Work like you don't need the money.
Dance like nobody's watching.
Love like you've never been hurt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Linn! Vi måste också leka någon dag! Kan vi inte ta en dag i skolans studio? ;)

Postat av: Emelie

Jaa :D är du ledig nått nästa vecka? Vi ska kanske dra med sandra med eftersom vi måste använda hennes kort :P

2008-08-28 @ 12:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback