Med solen i ögonen

Har inte haft någon skrivlust alls den senaste veckan, så bloggen har varit väldigt död kan man säga.
Har gjort allt möjligt; festat, plockat hallon med mormor och pratat skit :), solat och badat i mängder, funderat på framtiden och verkligen bara myst. Idag har jag även rensat bort alla sommarkläder och fyllt garderoben med helt nya höstkläder och det känns så jäkla kul. Har hittat hur mycket nytt och snyggt som helst så jag fick en helt ny garderob kan man säga :) Gah, en flickas drömm.

Annars blir det lugnt i veckan. Säsongsavslutning på kräm på onsdag som man måste gå på och sen kommer sötnosen hem från Miami på fredag. Säkert jättebrun och snygg, vad avis jag kommer vara.. Kanske följer med några dagar till Uddevalla för att sedan åka vidare för en liten vistelse i storstaden :)

Efter det är sommaren nästan slut. Helt sjukt hur snabbt tiden har gått. Det känns som om vi tog studenten för någon vecka sedan och att det fortfarande är juni. Vart tog alla härliga sommardagar på stranden vägen? Alla varma sommarnätter med fest hela natten lång? Alla eftermiddagar på after beachen? Ja, en del kan man ju skylla på vädret. När man var liten var det ju alltid bra väder. Varje morgon när man vaknade tittade man på sommarlovsmorgon, satte på sig en av sina miljoner små klänningar och sprang ut för att leka i solen tills mamma kom och sa att det var dags att sätta sig i bilen till stranden. Så var man på stranden hela dagen, åt sin baguette med skinka och mimosasallad, åkte hem och duschade, lekte med musse och sedan var det kvällsmat ute på altanen i kvällssolen. Varje dag var det så fint väder, nästan varje dag var man på stranden. Vad hände med klimatet undrar jag?

Nej, nog med funderingar om vädret. Nu ska jag lägga mig i sängen, lyssna på lite musik, drömma om framtiden och tänka på er. Mest dig ikväll för du vet att du är speciell.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback