Händelserik helg :)

Hade tråkigt i Halmstad och mina impulsnerver ryckte så i fredags hoppade jag på ett tåg tillbaka upp till Uddevalla. Kom hem till Jesper runt 5, gjorde oss iordning och någon timme senare började folk ramla in. Vi skulle åka och se på Björn Rosenström som spelade i Munkedal :) Hade lite förfest innan hos jesper med några av hans kompisar, trevligt gäng :) Tog bussen till munkedal där vi plankade in på området genom att hoppa över staketet och sen springa upp för en jäkla backe så att inte vakterna skulle se en. Haha. Där inne var det mycket folk, mycket supa, en del fjortisar men ett jäkla röj. Rosenström fick igång publiken på en gång och alla stod och sjöng med i hans svängiga låtar. Riktigt kul.
Tog bussen hem sent på natten till jesper, åt masssssor med makaroner och somnade sedan gott sängen :) 

Dagen därpå var det slappetid på förmiddagen. Under eftermiddagen mötte vi upp samma gäng som var med under gårdagen och tog tåget till Göteborg. Göteborgskalaset var fortfarande i full gång i Göteborg. Efter lite mat i magen och tåg hit och dit så var vi framme hos Jespers pappa där vi skulle förfesta. Han var snäll och lånade ut sin lägenhet till oss :) Efter ett antal drinkar tog vi spårvagnen in till centrum och gick runt mellan krogarna. Kvällen blev lyckad,  mycket tack vare min nya kompis från Gretas som fick mitt humör på topp när det svackade lite ibland. Haha riktigt go :) Taxi hem, somnade.

På söndagen blev det tåg tillbaka till Halmstad :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Spana in nya Tobbekvarnen.blogg.se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback