Söndag

Jag vet, jag är seg här på bloggen.. jag ska bli bättre, promise. Igår var det utgång, väldigt kul. Jag och fia är ett hell of a team om jag får säga det själv, haha :) Idag har det varit slappt, har kollat oth med sandra och jag drömmer mig bort mer och mer.. nathan är nog den snyggaste killen jag någonsin sett, ah vilken man.. Ligger just nu i min säng och bloggar på mobilen (för lat för att sätta på datorn) och det kom precis en spindel krypandes bredvid mig på kudden, eugh! Förlåt men det kommer bli regn imorn, jag kunde inte låta bli.. så sjukt äckligt! Haha. Nej om man skulle sova kanske.. har dock gått och blivit lite sjuk så får se om det blir skola för mig imorgon.. men med min sexigt hesa röst vore det synd att missa, haha. Sista veckan i skolan för mig nu, måste prestera bra! Sen är det bara praktik och sen studenten :D härligt härligt! Nej gonatt alla underbara människor där ute. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Louise

ÅÅH, sjutk skönt för dig med en skolvecka kvar. Någonsin på gymnasiet. Se till att njuta av den nu, Linn ;) hahaha.
Tack för kvällen i lördags, det var kul :)

Postat av: eric.

oj. va läser du? tråkigt med regn ;)

2008-04-07 @ 23:13:50
URL: http://nogg.se/snedstreck
Postat av: sandra.

rätt åt dig det där med spindeln sucker;)

2008-04-08 @ 06:58:10
URL: http://sandrahemberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback