nöjet och sminkkurs

Min 3e dag hos nöjet har varit lika bra som de andra 2. Idag fick jag vara ute och göra lite ärenden, även fotografera stationsparken och skicka mina bilder till Peter Jöback så han ska kolla om han vill ha sin konsert där. Eftermiddagen sysselsatte jag mig med att fixa med lite kändiskort till club monday i sommar. Jag och patrik spånade även på lite idéer inför kräm på mårtenson i sommar, ser bra ut :)

Efter min praktik skulle jag på sminkkurs om ID. Har använt ID innan och älskar det, men det är ju så dyrt tyvärr. Men nu fick jag en sminkkurs av mamma i födelsedagspresent, så det var jätteskoj! :) ID smink är för er som inte vet ett smink gjort på endast mineraler = ett mycket bra smink.
Fick lära mig om olika nyanser, tekniker, färger, produkter och det slutade med att jag gick därifrån med en kasse värd 1500 kronor. Det är verkligen dyrt att ligga på topp. Men nu kommer jag bli riktigt snygg i vårsolen :)
Vissa tycker jag är sjuk, men då får de tycka det. Jag är rädd om min hud och betalar gärna lite extra för ett bra smink som är bra för huden.

Nu ska jag kolla på en film. ciao :)

Kommentarer
Postat av: sandra.

jag måste erkänna att jag är lite avis på dig..
bästa praktikplatsen och en sminkkurs
dumma dig ;)

2008-04-17 @ 10:02:37
Postat av: Malin Ågren

Linn, vet du om studenttröjorna har kommit ännu? Puss!

2008-04-17 @ 15:09:36
Postat av: sandra.

uppdatera sego!

2008-04-20 @ 18:21:55
Postat av: Linn

Svar till malin: Nej jag tror inte det, men de borde komma snart.. Hoppas du har det bra där borta! :)puss

Postat av: lisa

hej alskling. tatuering! vad ar det jag hor?? och hur ser den ut?? :)
jag haller med dig om sminket. puss pa dej vi ses snart!

2008-05-05 @ 03:47:50
Postat av: lisa

hej alskling. tatuering! vad ar det jag hor?? och hur ser den ut?? :)
jag haller med dig om sminket. puss pa dej vi ses snart!

2008-05-05 @ 03:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback