My fabulous life

Har aldrig tid längre att skriva om mitt fabulous liv, mycket som händer och datorn blir inte direkt prioriterad.
Våren är påväg och jag mår bättre än nånsin. Känner att nu kommer det jag har väntat på länge. Har många framtidsplaner nu och det ser ljust ut för Linn strand. Även bara nu under våren och sommaren är det mycket planerat, graaow. Riktigt kul. Allt tar mig med storm just nu :)

Nu har jag bara 3 dagar kvar i skolan, någon som är avundsjuk? Sedan ska jag aldrig mera någonsin sätta min fot på Sturegymnasiet en vanlig skoldag. Känns konstigt när jag skriver det, inte negativt menat då såklart. Kommer dock sakna vissa delar med sture, det är en bra skola. Men nu ska det bli kul att ge sig ut i världen :)

Det har blivit en del One Tree Hill den senaste tiden. Perfekt att sysselsätta sig med de få halvtimmarna jag har per dag att koppla av på. Sandra och jag har börjat kolla om alla säsonger.
Världens bästa serie, Love.

Nu hade jag tänkt att gå ut och gå en mysig kvällspromenad med en mycket bra person, sen kanske kolla lite oth med sandra, sen ska jag ladda upp, peppa mig själv och få bort nervositeten.. för jag ska jäklar klara det!

Kommentarer
Postat av: sandra.

oth är bäst
jag är bäst
du är sämst

sluta tracka mig nu;)

Postat av: amelie

du fixar det och ring mig sen :D

2008-04-08 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback