Elin the assy is sick

Har varit ensam på nöjet både igår och idag för lilla elin är sjuk. Men det har gått bra ändå. Igår så höll jag på med club monday, den kommande studentfesten den 7e maj och på lagret. Idag ska jag åka ut till alla skolor och lämna biljetter och affischer :) Efter det måste jag skynda mig in till stan, balmöte. Snart bal och allt måste bli klart :)
Efter det ska jag faktiskt på dejt, min första sedan tiden med R, så det känns lite wierd.. men det kommer nog gå bra :) Eftersom min kärlek till r är obesvarad så är det dags för mig att gå vidare och prova något nytt, eller? Det känns som det. Så wish me luck.

Imorgon blir det göteborg :D

ciao! 

Kommentarer
Postat av: ems

dejt med vem gumman? tell me :D pussss

Postat av: Anonym

ja vet

2008-04-24 @ 17:51:26
Postat av: amelie

åh hoppas det går bra nu :) ring mig ikväll!

2008-04-24 @ 20:07:16
Postat av: Emelie

dejt? Ohlalala :D vem är den lyckliga? gick det bra? :D pussis

2008-04-24 @ 21:14:16
URL: http://emelieanderberg.blogg.se
Postat av: sandra.

göteborg?! jag vill också till göteborg

orättvist att jag får pinas i skolan med psykolgi-helvetes-prov och du får dunka musik i en bil och bara göra roligheter. ja, världen är allt orättvis!

call me biatch

2008-04-24 @ 21:30:28
URL: http://sandrahemberg.blogg.se
Postat av: amelie

håller med sandra, call me biatch nej men ring mig!!!! Annars ringer ja dig imon :D

2008-04-25 @ 19:38:02
Postat av: guess who :O:D

call me biatch hit och dit.. jag säger då det.. Det ända rätta är att säga "Shut up biatchey, and lick my fitchie!"

2008-04-28 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback