A girl like me

En liten resumé av helgen som varit:

Fredag: Praktik på nöjet = massa skratt och massa goda nyheter för mig och elin angående sommaren ;) Efter det satt jag barnvakt åt markus och sen var det förpärla hos Amelie i kärleken. Grill, dricka och trevligt sällskap. Tack så mycket sötnos. Efter det bar det av mot underbar. Blev inte så mycket dans, men mycket snack med en hel del olika goa varelser. Alla spred sig inne på underbar men Elin och Sofia lyckades jag hålla kvar i mitt grepp :)

Lördag: Gick upp tidigt, gjorde mig snygg och åkte in till stan med syster och mamma. Vilket vårväder säger jag bara, mmm det gillar vi. Åt lite på uteservering, mös och strosade runt. Hämtade bilen i kärleken för det var storstädning på schemat. Jag, mamma och syster tog fram vattenslang, svampar, medel, stereo på hög volym, ja allt man behöver. Sen stod vi i nästan 2 timmar och tvättade bilarna. Som tur är har både mamma och lou stora tigrar så det gick snabbast för mig, men iofs var jag nog mest noggrann haha. Så nu glänser det på uppfarten och det finns inte ett enda sandkorn inne i den, haha känner mig stolt.

Efter ett tag var jag ensam hemma och Fia kom över. Dags för 20 års fest hos pontus. Fick med sandra också efter lite om och men. När vi kom var det inte så mycket folk där än, men det var skoj ändå. Fan vad alla söp, haha. Helt sjukt. Bartendern gjorde några drinkar, stereon gick på högvarv och alla sprang runt. Åkte in till stan, men det var inte så kul där så alla stack tillbaka till pontus. Kvällen avslutades med en galen timme på studsmattan, haha så sjukt kul var det. Lite slagsmål och bråk också men är det fest så är det. Känns som att det nästan hör till när killar dricker sig fulla, tråkigt nog. Aja, åkte hem, somnade gott. En mycket bra lördag, näst intill perfekt faktiskt.

Ikväll: Mys.

Nu är det en ny vecka på nöjet som väntar och det ska bli riktigt kul :) Elin är bäst.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där platta walkman, inte den nyaste version utan den äldre, tycker den är syggare :)

Postat av: eric.

supa och slåss är det killar gör alltid? haha... grattis till körkortet.

2008-04-20 @ 23:15:14
URL: http://nogg.se/snedstreck
Postat av: Elin the assy

haha fan va söt du är! du är också bäst lindsey!:) PUSS :*

2008-04-21 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback