15/4 2008 Tisdag

Hej hopp alla.
Har varit en fartfylld vecka, i dubbel bemärkelse :) Kört runt som en galning och trivs som fisken i vattnet.
Har även börjat min praktik på nöjet ab nu med elin. Ska vara där i 5 veckor och ska bli riktigt kul. Idag lånade vi firmabilen och körde upp till falkenberg och lämnade lite grejer på grand hotel som ska ha party. Länge sedan jag skrattade så mycket, haha sjukt kul har vi tillsammans. Har även skickat ut lite vip-biljetter till underbar på valborg så om ni är snälla kanske ni får någon, håll utkik i brevlådan ;) Det känns som att det kommer bli 5 galna veckor med mycket party, skratt och bus :) me like.

Annars så rullar livet på bra och jag mår toppen.
Nu ska jag ha värdefull "linn-tid" och titta på desperate housewives och sedan ringa några samtal för att höra en välbehvölig röst. Vi måste ringa varandra oftare eftersom vi inte kan ses varje dag. Miss you!

Hämtade mitt körkort idag, gaah känns wonderful :)image177
Checklista att göra nu när jag har mitt körkort:

[  ] Köra till Södertälje och Evelyn.
[  ] Köra till Göteborg och shoppa.
[  ] Roadtrip till ett hemligt ställe :)
[  ] Gå på en sen bio (man missar alltid sista bussen)
[  ] Åka ned till Helsingborg och hälsa på coolingen.
[X] Vara fyllechaffis haha
[X] Ragga militärer

Kommentarer
Postat av: amelie

hörde att du skulle vara barnvakt på fredag :/ när kan du komma ifrån tror du?

2008-04-16 @ 09:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback