Studentfesten (kändistema) igår..

..blev kanon! Hade så himla kul :) Tack Julia för en superkväll!
Först in till stan i våra dräkter, catwoman och Nemi, och alla kollade på oss men vi träffade bl.a jack sparrow på bussen! Vi gick in på bm men där satt det bara 2 personer från Brandsta city släckers.. så vi gick till Idas istället där vi hittade Systrarna Graaf, svampbob fyrkant, gudfadern och många fler. Vi drack några cider för att sedan gå vidare till Penny Lane där studentfesten var. Vi gick direkt ned till dansgolvet och shakeade ass! haha. Resten av kvällen blev också otroligt lyckad. Jag träffade min söta josephine som gav mig ett rejs i kundvagn, vi dansade ännu mer, vi var med på vimmelkort.. inte bara 1 om man säger så, träffade massa roliga människor! och vi avslutade denna kväll på Valentine med lite dans. Haha, mitt nya namn är catwoman också, vet inte hur många som ropade det efter mig igår.. Ne men hoppas nästa studentfest blir lika lyckad! Tyvärr är det ju ett tag tills den är. Men man ska inte deppa för det, det är ju bl.a underbar på fredag! Om jag orkar så kan man ju inte missa den premiären!

Ha det bra allihopa, och ni som inte var där igår.. ni missade verkligen något! :)

Jag och Julia, catwoman och Nemi <3

image24

Kommentarer
Postat av: Miche

gott o läsa hur bra ni hade d.=)
antar att ni va dom 2 snyggaste på festen lätt??.;P
ha d kanon!

2007-09-26 @ 23:28:53
Postat av: Nathalie

hahah, var kul. ni ser utgrymma ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback