Sömnproblem?

Jag har verkligen svårt för att somna på kvällarna.. kan sitta uppe hur länge som helst. Sen upp tidigt på morgonen och det resulterar verkligen i för lite sömn. Jag kan inte hjälpa det.. Varje eftermiddag somnar jag på bussen hem från skolan även om jag bara har varit där i några timmar. När jag kommer hem så somnar jag direkt men sover bara ca. 30 min sen är jag jätteseg under hela eftermiddagen tills kvällen kommer då jag blir jättepigg och kan verkligen inte somna. Jag sitter alltid och lyssnar på musik och funderar på kvällarna om jag inte hittar på nått.. det kanske är alla tankar som gör att jag inte kan sova? Vet inte.. har ni några tips? Det är jobbigt att vara så trött som jag är hela tiden, men som sagt.. det går inte att somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback