Mina tankar today.

För det första måste jag bara skriva om vad en söt tant gjorde mot mig idag. Jag satt på busshållsplatsen utanför Sture när hon sätter sig brevid mig och börjar prata glatt. Solen sken och hon var så glad att det inte blåste. Sen när jag kollade upp mot henne så brast hon ut och nästan skrek "Men gud!! Men gud... vilka vackra ögon du har min söta dam" Sedan sa hon "Jag måste bara fråga! Är det där dina ögonfransar eller är dom inte äkta?" Jag tackade henne och sa med en glad röst att jo visst är det mina egna ögonfransar, att jag hade fått dom av min mamma som har likadana. Då brast hon igen; "men åhhh, gud vad fint! vad vacker du är och dina ögon är magiska" Sen var det dags för henne att hoppa på bussen och jag sa hejdå. Vilken söt och social tant. Hon lyste upp min eftermiddag med dom söta komplimangerna :) Tack, sånt blir man glad av :)

Sen måste jag bara skriva några rader om en vän till mig, som är så annorlunda från alla andra jag känner, som jag absolut inte hade klarat mig utan! Hennes namn är Evelyn och ifall hon inte hade bott 50 mil från mig så hade jag varit med henne så ofta jag kunde! Du lyssnar, du tar verkligen till dig allt jag säger och du sitter verkligen och tänker och försöker hjälpa mig att lösa mina problem. Har aldrig mött en sån person som du som verkligen ger så mycket av din egna tid till en annan persons problem så att den kan lösa dom. Jag har så mycket gemensamt med dig också och det behövs inte mycket för att vi ska ha kul och skratta och det är det bästa jag vet! Jag trivs i din närvaro alltid och jag kommer alltid finnas här för dig precis så mycket som du finns där för mig! Hoppas vi ses snart, att våra planer håller :) pusspusspuss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback