Min helg.

Har haft en riktigt mysig helg :) Har spenderat den mesta tiden med lil sis. 
Fredag var det mys hemma hos sandra med middag, dricka, dans för att sedan göra sig iordning till en riktigt rolig utekväll på stan. Och vad vi skakade rumpa! Haha.
Igår så var det barnvakt på schemat. Satt från halv 1 till halv 8 och fick en go slant rätt ned i fickan, det behövdes! Efter det cyklade jag direkt hem till Sandra där Anne precis hade gjort klart tacos och de frågade om jag ville ha lite mat.. och jag tackade såklart JA. Efter maten cyklade jag och Sandra hem till mig för att se Sverige - Danmark spela. (Jag är så besviken att inte Dusan Djuric spelade!) En ganska bra match, men dock inga mål. Efter matchen funderade vi på att åka in till stan en sväng men bestämde oss istället för lite mys med spel hemma hos mig och det är jag glad för att det blev.
Idag har jag inte så mycket planerat.. bara film ikväll hos emelie :)

Tack för en riktigt bra helg sis. Love ya.

Kommentarer
Postat av: sandra.

tack själv sis! love yooou

Postat av: Angelica

Taaack :) det pinsamma för dom där tjejerna är ju att jag vet vilka dom är men ändå fortsätter dom

2007-09-09 @ 13:25:53
URL: http://www.angelicasjolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback