Underbar dag!

Var lite finurlig när jag skrev dagens överskrift idag ;) För att för det första har det verkligen varit en underbar dag idag! Det gick superbra på mitt nationella i svenska, jag fick spendera värdefull tid med sandra i stan och åt med min mamma och syster + sandra och hennes mamma. Mycket mysigt och gott! Sen har det varit super härligt väder, med massor av färgglada löv överallt. Jag blir verkligen glad så fort jag ser solen! Sen har jag också klippt mig idag, gjorde det helt själv. Tyckte att håret såg platt och tråkigt ut så det var bara att ta fram en sax och fixa till det så nu ser det ut som en frisyr igen! En hel hög med hår låg på golvet sen och det kändes så bra! Nu är det bara att ta fram färgen också så kommer håret bli priiiiima skinka!

Sen ikväll så är det underbar! (därav min snitsiga överskrift ;) Det ska bli så himla skoj! Ska dit med sis och vi ska shakea ass som bara den, riight? Tyvärr kunde vi ju inte vara med de andra och förfesta eftersom en viss person inte kan ha mig där.. så det blir förfest med massa andra tjejer i Tylösand istället.. vilket jag tror kommer bli ännu bättre ;) Eller jag är nästan säker på att det kommer bli bäst för att med dom tjejerna blir allt galet och man kan helt enkelt inte ha tråkigt! Haha, ser fram emot förfesten enormt mycket! Sen blir det att åka in till underbar lite tidigare än det öppnar eftersom jag och sandra är vip och vi får komma in och dricka lite gratis champagne där inne med andra vipisar innan allt folk kommer! Kul! :D

Nee nu ska jag fixa lite inför kvällen, den kommer bli super! Love my sis :)

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

skönt med en underbar dag :D

Postat av: Malin

Åh din kväll låter riktigt kul!
Hoppas du får trevligt!

2007-10-19 @ 16:26:13
URL: http://maaalle.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en trvlig kväll!

2007-10-19 @ 16:31:24
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Alex

Just nu pågår det en tävling i min blogg där du kan vinna ett American Apparel-linne! Välkommen att delta!

2007-10-19 @ 22:23:46
URL: http://metrobloggen.se/diskuteramera
Postat av: fridis

ha sa kul :) onskar verkligen jag kunde vara med. Love you

2007-10-20 @ 02:39:13
Postat av: Anonym

du var sjukt fin igår!

2007-10-20 @ 10:21:40
Postat av: The best kusin vitamin

psst. jag vet vem. hihi. :P

2007-11-11 @ 02:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback