Pop the Cherry

Då var det söndag igen. Helgen har gått snabbt som vanligt och har inte gjort särskilt mycket. Det var underbar i fredags som jag helst inte går in på, film och mys igår + nattpromenad med sandra och sen idag har jag haft en hemmadag med tv, dator, musik, promenad och allt möjligt. Behövligt.

Den kommande veckan kommer bli väldigt lugn. Är ledig både måndag och onsdag och har inget annat i skolan att göra.. så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är studenttävling på tisdag iaf, jag får ju dock inte vara med men det är ganska kul att hålla i det också. Min klass ligger sist så dom måste skärpa sig nu och ta igen lite..

Ikväll blir det film såklart, som alla andra söndagar.. tyvärr finns det inget godis hemma men jag får klara mig ändå. Mitt sockerberoende börjar försvinna och det är riktigt skönt.. Får äta mina gigantiska päron istället som pappa har köpt till mig. Smakar som pall-päron, finns det något bättre?

Skulle verkligen vilja åka till södertälje just nu, fråga mig inte varför, men vill verkligen. Åka upp och bara gå på stan, träffa evelyn, åka till stockholm och bara känna södertälje atmosfären. Den är riktigt annorlunda från Halmstad. Visst Halmstad är mycket mycket bättre men det är något med södertälje också :) Saknar evelyn något enormt och det är riktigt synd att vi inte kommer ses på lovet. Men du kommer ha det underbart i japan!

Till sist vill jag bara säga att jag bryr mig inte längre och jag tror ni kan lista ut att det handlar om er ifall ni känner er träffade. Bring it on.
Run far, far away.

Kommentarer
Postat av: Fridis

Haha ligger ni sist?? Haha, akta SP05t anda. Jag ar sa stolt over er ;)

Postat av: evelyn

Aaaw lilla Linn!
Det är synd att vi inte kommer träffas
nu på lovet, men fan, nästa lov efter
jullovet så måste vi ta igen det här!!
Saknar dig! PUSS

2007-10-24 @ 09:33:41
URL: http://evelynevelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback