Nya tag.

Ny vecka, nya tag.
Ska lämna det där bakom mig en liten stund, inte helt för det klarar jag inte, men lite :) Kanske blir bra med tiden.. men Linn och tålamod går inte direkt ihop :p Det ska hända på en gång! Haha, men jag får stå ut.

Denna veckan är det inget speciellt som händer faktiskt. Ganska tråkigt dock. Jag gillar när man har något att se fram emot. Får väl hoppas att helgen blir bra iallafall.

Känns lite tråkigt att hösten verkligen har kommit nu. Det är mörkt och kallt ute, usch.. man blir ju nästan deprimerad. Det är nu man skulle haft en pojkvän att krypa tätt intill med.. mysa. Men men så är det.

Har inte mer att skria nu, behåller de flesta av mina tankar för mig själv just nu. De är lite för personliga för att skriva här.. Men ha det bra allihopa. Mys i höstmörkret!

Kommentarer
Postat av: sandra.

naaaaaaaaw..
och behåll inte de flesta tankar för dig själv. prata med mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback