Myshelg.

Fredag: Slutade vid 11, åt och shoppade lite på stan med sandra. Pump and plump you know ;) haha. Love to hang out with you sis. Kvällen spenderades hemma framför Idol.
Lördag: Gick upp tidigt för att åka till IKEA. Lou och jonas hänkade också! Det var skoj. Fick i mig 14 köttbullar (!) haha, snacka om att dom har stora portioner i restaurangen där inne! Sen behövde jag knappt äta något mer på hela dan kan jag säga :O Har bestämt mig för att göra om mitt rum helt och hållet, eftersom vi ändå gör det i resten av huset nu så passar jag på. Så har kollat ut massor med saker på IKEA. Tänker inte avslöja för mycket än, men kan lova att det kommer bli ett riktigt "Linn-rum" iallafall, haha ;) Bilder kommer när det blir klart.
Kvällen spenderades med Sofia, vilket var länge sen.. för länge sen. Fick lite nostalgi känsla! Först tog vi moppen till ica maxi och köpte godis, måste man ju ha.. sen bläddrade vi lite mellan en prinsessas dagbok 2 och american pie som gick på tv. Vi kollade lite i skolkatalogen och Fia fick en briljant idé; att det var länge sen vi pratade med vår kära gammla granne som flyttade till göteborg. Vi letade på hitta.se och tur som vi hade hittade vi hans nummer! Helt otoligt.. vi ringde, men inget svar. Så vi skickade ett mms på oss som små, får se om han känner igen oss! haha! Vi får åka upp och hälsa på honom någon gång fia, eller gör vi det andra vi pratade om! haha. En mycket mysig och rolig kväll iallafall, måste göras om. Speciellt när ditt knä blivit bättre så vi kan göra det vi gör bäst av allt ;)
Söndag: Händer inte mycket nu på dan.. spelar lite tv-spel (ja, jag tycker sånt är kul), sitter vid datorn, lyssnar på musik m.m. Ikväll blir det att umgås med sandra igen. Ska bli mysigt! Vi ska åka in till stan och göra det vi två gör bäst, äta onyttigheter, hyra film, fotografera och snacka. Kanske tillochmed sova över? Myspys iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Mimms

Fred (stavas det så?) va? :P

Postat av: Mimms

jo, vi lekte en hel del! men det var ju ett tag sen nu.. kommer bara ihåg att han flyttade till göteborg. hittade ni honom?

2007-10-29 @ 11:19:33
URL: http://mimmslovet.blogg.se
Postat av: Mimms

hälsa från mig då och se om han kommer ihåg mig! ;D

2007-10-29 @ 11:51:45
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback