Lite allt möjligt.

Har hänt ganska mycket sen senast men har inte haft orken att sitta framför datorn.
I lördags var det utgång som stod på schemat, denna gång med Julia :)
Riktigt skoj! Shakea rumpa som sagt! Snart ska vi dra med dig Emelie i fördärvet också ;) haha

Sen har jag shoppat lite nya kläder; 2 party-linnen, en kort "knyttröja" (kan verkligen inte förklara den) sen en annan lite längre tröja med stora armar som var jättefin! Eller alla var jättefina! :p

Just nu har jag verkligen ingenting i skolan.. jag är ledig imorgon, jag har typ 50 min lektion på torsdag, ska vara på en utbildningsmässa på biblioteket i bara 3 timmar på fredag sen är min vecka slut. Erkänn det är härligt att gå i 3an? :D

Tyvärr så går tiden kanske lite fööör snabbt just nu. Dagarna bara flyger förbi och trots att jag har så mycket tid över så finns det saker jag ändå inte hinner med! Förstår inte hur det kan vara så? Jag måste helt enkelt vara lat eller nått. Haha.

Men snart så, snart, snart, snart åker jag äntligen här ifrån ett tag! För det första funderar jag på att åka till södertälje nu på torsdag.. men det var inte riktigt det jag syftade på utan mer att jag snart, snart åker till Indien! Woho! Det ska bli så härligt att komma bort ett tag, ett ganska bra tag :)

Kommentarer
Postat av: Anderberg

jaa fredagen den 9 november efter klockan tolv vill jag att ni super mig under bordet! Whoo! :D:D:D

2007-10-09 @ 19:57:11
Postat av: Frida over there

VA? ska du till INDIEN? buhu vad kul. Kollar pa era partybilder och laser om era liv och saknar, saknar, saknar det massor. Jag alskar mitt liv hemma i Halmstad! loooove you

2007-10-10 @ 01:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback