Kommentarer

Åter igen till det här med kommentarer.. I mitt senaste inlägg om att vi skulle till underbar på kvällen så hade någon skrivit imorse:
 
Postat av:

du var sjukt fin igår!

2007-okt-20 @ 10:21
 
Sött, vem är du? :)
 
Men sen finns det vissa kommentarer som jag inte ens ska lägga upp här som jag har fått. På min den här sidan  "knowyourcrush" har jag fått så många kommentarer, så många idiot-kommentarer rent ut sagt. Asså snälla om ni har ett problem med mig så kom till mig istället och säg det eller skriv iallafall ert namn! Skriv inte töntiga anonyma kommentarer, för vad gör det för nytta? Väx upp.

Kommentarer
Postat av: sandra.

väx upp är de rätta orden!

2007-10-21 @ 01:07:35
Postat av: Anonym

Hhaa... hahaha.. det här inlägget fick mig att asgarva tills jag grät. this made my day.

2007-10-21 @ 15:11:21
Postat av: Linn

Vad kul att jag kunde förgylla din dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback