Fisketur!

Idag fick jag ett ryck och följde med Lou, Jonas, Thimmi och Rasmus ut och fiska. Vi åkte först in till stan för att fixa allt vi behövde för att sedan åka vidare till oskarström o köpa mat och hitta en bra liten sjö.
Det har varit hur underbart väder som helst, alltså en perfekt dag att vara ute! Riktigt mysigt var det och med dom 4 som sällskap kan man aldrig ha tråkigt :p haha.

Enjoy the pics.



1. Världens bästa syster. Lou.
2. Jonas kastar ut.
3. Precis kommit fram till vår andra sjö.
4. Jag solar.
5. Jonas fick napp efter några sekunder, haha.
6. Fiska = tålamod. Rasmus.
7. Race mot bilen med Thimmi och Jonas.


Kommentarer
Postat av: Miche

4.jag solar..Lätt mysigaste kortet på dig.=).Puss

Postat av: lisa

jag vill också va med!

2007-10-07 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback