"Brudarna bara rullar in klart"

Haha! Har haft tjejmiddag ikväll med bulgarien-tjejerna. Riktigt mysigt och roligt. Avslutningen blev ju typ bäst. Vi satte på as go musik och verkligen släppte allt, har nog aldrig sett 5 tjejer dansa så vilt. Vi hoppade, snurrade, skrattade.. ja allt man bara kan göra. Men blev efter ett tag störda av att vi ser någon knacka på fönstret (!) haha, jag sprang och öppnade dörren och där står 3 killar som frågar om dom får vara med och dansa för att det hade varit tråkigt på deras fest och vi såg ut att ha det mycket roligare! Haha.. släppte tyvärr inte in dom för jag och empa skulle ändå bege oss in till stan då så vi hann inte dansa så mycket mer. Men som vi skämdes ändå, som vi hade rockat och dom hade kollat på.. Äsch, man lever bara en gång och vi hade super kul! Right girls?

I stan fick jag sen äntligen träffa den kända bulgarien-jonas. Någon som varit i bulgarien och som känner igen det namnet? Och några fraser som "brudarna bara rullar in ju" "jag kör sänkt bmw och cross" m.m.? Haha! Så nu Empa, vet jag hur killen ser ut som hela bulgarien den 10-17 juli visste vem det var!

Funderar på att sova nu och jag vill hitta på nått kul imorgon! Något förslag någon?

Kommentarer
Postat av: miche

ni e asgoa ni tjejer.=) Bulgarien va ju kanon o med allt dansande där så försöker jag föreställa mig er 5 galningar röjja sönder huset.=).härligt o höra att du/ni hade en bra kväll! men hallå, det e söndag imorrn! Slapp dag..det vet du ju linn.man ska ju inte göra ngt då. bara ligga inne o ha d mysigt.=P.kraaam

2007-10-14 @ 02:23:55
Postat av: Frida

saknar er :(

2007-10-15 @ 07:15:22
Postat av: Anderberg

Man blev riktigt pigg och glad av att deansa och umgås med er en kväll! Vi måste göra det oftare :D pusspuss

2007-10-16 @ 12:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback