"biltur" á la linn och rickard

Sandra sa precis att hon och Niclas ska göra en "biltur"  á la Linn och rickard, haha! Det tycker jag absolut att ni ska göra, ni kommer inte ångra er! För er som inte vet, så innebär en sådan "biltur" att man har köpt massa onyttigheter, man tar med sig en bra film och kanske en engångsgrill (beroende vädret), bra skivor och sätter sig i bilen och dunkar musik och sjunger. Sedan kör man... långt.. långt åt ett ställe man knappt vet namnet på och parkerar långt.. långt.. inne i en skog. Där är man sedan hela kvällen, natten och morgonen. Man pratar, myser, lyssnar på musiken, kollar på filmen och äter onyttigheterna. Man sover tätt intill varandra för att hålla värmen och vaknar sedan upp i en immig bil på morgonkvisten. Detta är verkligen vad jag kallar värdefull tid tillsammans. Man har bara varandra och ägnar sig bara åt varandra och absolut ingen annan! Jag vet att det är en knäpp tanke, men sånna var jag och rickard, vi var knäppa helt enkelt :p Det har flera sagt till mig, det var väl också just därför vi hade så roligt tillsammans! Hihi, så jag rekomenderar alla att göra detta nu innan kylan kommer!

Kommentarer
Postat av: Anderberg

mysigt! men om man inte har körkort blir det lite svårt tyvärr :P

2007-10-07 @ 18:30:17
Postat av: mickissssssss

sjukt mysig!! :D kom det inga älgar;)? puss M

2007-10-25 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback