with canon you can

Skulle egentligen suttit på en Religionslektion just nu men puckot tänkte fel med klockan. Tänkte ta bussen nu klockan 10 när lektionen börjar 10, haha aja då var det bara att vara hemma istället. Hade ändå ingen mer lektion idag. Säger som förut, Looove mitt schema.

Sedan bär det av till Göteborg vid 11 med busungarna på klippvägen! Ska shoppa lite och stroosa runt. Kanske tar jag mig en titt inne på mässan också. Vi får se vad tiden räcker till. Ikväll ska jag hem på galen tjejmiddag hos Empa. Kanske blir det fest tillochmed. Vi får se, men det kommer bli en grymm kväll vilket som. Bomb säker!

Resten av helgen är hemlis, men sandra är innehållet :)

Snart kommer det upp mer videobloggar! Ha en härlig helg allihopa och ta det lugnt med drickan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hej på dig linn:)
allt är jättebra me mig, själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback