Studentfest

I tisdags var det studentfest på valentine!
Temat var Bad Taste.
Var och gjorde mig iordning hos Linnéa och sedan blev det förfest hos Tärnås :)
En väldigt rolig kväll med mycket snack och dans!
Amelie var ett guldkorn under kvällen också :)


Jag och Linnéa innan vi åkte till Johan.
Vet inte riktigt vad vi ska vara, men vi rockade stället kan jag säga..
 ..med kalsonger och puff-vaddar!

image47

Nästa morgon var det bara för 5 ungdomar som sov hos Linnéa att pallra sig upp, med gårdagens smink, lockiga hår och i myskläder. För det första kom jag till skolan en och en halvtimme för tidigt (viktig sovtid ju!) och sedan väntade ett fett naturkunskapsprov! Som för övrigt faktiskt gick helt okej med tanke på omständigheterna!
Sen var det buss hem och sängen som gällde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback