Step up

Step up är världens bästa film. Jag bara ääääälskar den. Har kollat på den 4 ggr nu på 3 dagar, förstår ni? Och jag tvivlar inte på att jag kommer se den imorgon också.. Dans, kärlek, musik, bus & vänskap.. ja allt som jag tycker om finns i den! Underbar är det rätta ordet. Sen att Channing Tatum är med gör den inte direkt sämre! OH nej! Jag blir helt galen när killar verkligen kan dansa och det kan han kan jag säga er........
Samtidigt har jag hittat en ny favoritlåt, musiken är bara för bra i den här filmen! Man diggar med hela tiden!
Ni kanske har förstått vad jag vill säga redan men SE DEN! Här är en liten förtitt med olika snuttar ur filmen till min nya favoritlåt!




Min favoritfilm, utan tvekan!

Kommentarer
Postat av: nathalie

min älsklingsfilm med den är bäst :D

Postat av: sandra.

jag håller med till 100%!

2007-11-04 @ 13:28:30
URL: http://sandrahemberg.blogg.se
Postat av: Anonym

UNDERBAR film :D!!!

2007-11-16 @ 14:21:48
URL: http://hannaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback