Skola -> Kusindag -> Underbar -> Buskväll -> Indien

Nu har jag planerat mina 4 sista dagar i kalla Halmstad.

  • Först ska jag klara mig igenom skolan, med religionsprov och redovisning, samt lite inlämningar.
    (Det är inte lätt när man ska åka iväg i 16 dagar).
  • Efter det ska jag ha kvalitetstid med mina älskade kusiner. Vi ska mysa, pyssla och göra allt det som vi gör bäst. Förmodar att det blir lite mario party också? ;)
  • Sedan på kvällen ska jag dansa järnet på underbar med mina bästa vänner. Kommer bl grymt kul och grymt skönt att få släppa lite. Förhoppningsvis kommer en liten pärla att vara där också!
  • Efter det så blir det kanske en kväll med klippvägens busungar. Har försökt planera in en dag länge nu, men helgen blir perfekt! Vad vi ska göra är lite hemligt, men vi 4 tillsammans kan aldrig ha tråkigt!
  • Efter det finns det inget mer att säga än att jag åker till INDIEN!

Sådär, ser ut som en bra planering. Kommer få träffa de flesta av mina pärlor innan jag åker. Det är viktigt!
Nu ska jag bara genomföra det också, skratta och vara glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback