Måndags middag tonight.

Gick 1 timme i skolan idag sedan hade jag inte fler lektioner. Jag älskar mitt schema. Lämnade in mitt arbete som jag satt med till 2 inatt så det var skönt att få det gjort. Har sedan varit på vårdcentralen och tagit spruta inför Indien, usch vad jag helt plötsligt har blivit sprut-rädd. Har aldrig varit det innan.. men det gick bra iallafall.

Ikväll blir det mysig middag hemma hos Lone :)
Tillsammans med Egzona, Rickard, Josephine, Menzur, Linnea och Christopher. Ska bli mycket trevligt :)

Ha en bra måndag alla :) Ps! Jag har de bästa systrarna i hela världen.

Kommentarer
Postat av: sandra.

och jag har den BÄSTA systern i hela världen!!!

Postat av: j

svar: Jo tack, det har jag märkt. Det gäller verklgien att hålla i pengarna, eller så får man jobba häcken av sig så man kan få lite nöje av det hela. Och inte hela tiden behöva tänka på vad man spenderar allting på. Jaså, det har du :) egen lägenhet eller?

2007-11-12 @ 19:54:29
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Postat av: Amelie

Åhh din fuskis, när ska du till Indien?

2007-11-13 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback